fredag 1. mars 2013

...Og vinneren er......

Ja, da er det blitt mars og det er klart for trekking av en vinner i blogglotteriet mitt.
Jeg har talt opp alle loddene og brukt Random Org til å trekke for meg.
Premien er alt du ser på bildet her:
Vinneren er:
 
Trommevirvel.........
 
 
TOVES HOBBYVERDEN!
 
Kan du sende meg navn og adresse, så skal jeg få sendt premien i posten til deg over helgen?
 
Håper den byr på mange timer med KOS:-))
 
 
Nå er det endelig helg i heimen og jeg skal straks legge opp til en Marius til herre på bestilling.
I dag har været vært deilig og jeg har faktisk fått meg en joggetur. Det var utrolig godt med en tur ut etter mange dager med mye regn og vind.
 
Håper dere alle får en riktig god marshelg!

1 kommentar:

  1. No blei eg kjempeglad:)) eg vinne jo aldri. Tusen tusen takk, glede meg kjempemasse te å få pakke i posten) klem te deg og må ha ei kjempe god helg:)

    SvarSlett